I'm Back!!!

Lama sangat blog ni bersawang. Lama..teramat lah lama.
Sampai aku pon dah habis belajar.
Dah capai cita-cita. Hahaha.

Dulu awal blogging, segala jenis code html aku godek nak buat template sendiri.
Now, aku dah tak reti apa.
Excused template aku yang bergambar artis kpop tu. Hahaha.
Maklum lah dulu gile kpop..sekarang dah tua, dah kahwin..dah tak gile sangat dengan kpop.
Jadi ambik masa untuk aku remove dan tukar template blog ni.

Terlalu banyak untuk dicerita. semua dalam kepala. tapi malasssss nak menaip.
padahal sekarang tengah goyang kaki je kat rumah, ehemm fulltime housewife. lagi suka membaca blog orang dari menaip.
husband suruh resume balik blogging.
at least ada cerita yang kita simpan untuk baca kemudian hari.
rajin sangat lah aku nak membaca balik semua entri blog haha.

entri sebelum2 ni semua aku dah remove masuk dalam draft.
zaman mentah dulu tulis pun tah hape2..jadi aku bawak masuk draft je la.
nak baca pon segan apetah lagi nak bagi org lain baca.
lagi la mcm krik krik krik.
kalau H yang baca?? mau die bahan aku sebulan.
sekarang dah start new chapter of my life.
jadi semua benda kena baruuuu...

:P

0 Comments:

 

Setting Up Blog Using Blogger | Re-Design By NaNi™ © 2009 | Best Screen Resolution: 1024x768 Pixels | Best View With Firefox or IE7 or Higher